GreenCurry poker och världen


Gott nytt poker år

Posted in Poker av G på januari 2, 2011
Tags:

Ett gott nytt poker år till er alla. Det var ett tag sedan jag skrev ett pokerbloggs inlägg här. Men det skadar ju inte att uppdatera lite då och då. Jag har inte lagt ner pokern, tvärtom har gott in i det rätt mycket på senaste tiden.

Även om pokern inte tar upp all min tid, så tar den upp en ganska stor del. Jag är lika passionerad över spelet om inte mer. Tycker fortfarande det är kul att spela och se möjligheterna. Något som jag gjorde i början. Svårt att se att man någonsin skulle tröttna på spelet, även om den risken finns.

Kommer kanske uppdatera med lite resultat och stats här så småningom igen. Eller bara rent av olika reflektioner över poker och livet. Lite resande blev det under hösten och vintern, så det kanske man ska uppdatera om lite också. Men det får bli i ett senare tillfälle i sådana fall.

Tills dess gott nytt!

Kommentera

