GreenCurry poker och världen


Februari re-cap

Posted in GreenCurry´s vardag av G på mars 9, 2011

Drar väll in ett snabbt inlägg här då jag inte uppdaterat på ett tag. Har haft en ganska intensiv period i februari. Dock inte så mycket pokerspel. Kom kanske upp i cirka 27 tusen händer. Vilket o andra sidan inte är jättedåligt. Däremot är det inte hälften av vad jag typ har som mål att spela varje månad. Under februari blev det i alla fall besök i Köpenhamn en kort vistelse, några turer runt i Sverige och jag vet inte vad.

Men det har i alla fall inte varit helt bortkastad tid. Tvärtom, spännande. Men nu hoppas jag kunna komma tillbaka i vanliga rutiner med mina projekt. Vi får se vad som händer i mars. Kanske kommer jag tillbaka och uppdaterar lite snart igen. Men vi får helt enkelt se vad som händer indeed.

Take care!

 

Kommentera

