GreenCurry poker och världen


Putsa till rutinerna

Posted in GreenCurry´s vardag av G på april 30, 2011

Satt vid pokerborden på Svenska Spel igår. Då jag träffade på lite gamla läsare av den här bloggen, som jag trodde inte fanns. Alltid lite kul att få lite uppskattning över ens skrivande. Även om det inte har blivit särskilt mycket på denna blogg på en tid.

Spelet flyter på rätt ok. Även om det finns utrymme för förbättringar, tror jag behöver gör ännu en rejäl genomgång av mitt spel. Se vilka händer jag vinner på och vill jag torskar på etc. Gå in lite mer teknisk och inte bara tänka på sånt utanför pokerborden.

Kanske är det lite så. Precis som när man pluggade eller liknande. Man tror inte att framgångarna sitter i hur hårt och bra man pluggar är det som kommer ge resultat i längden, utan det är streetsmart som gäller. Det är upplevelser och personer som kommer göra skillnaden. Det må vara sant delvis, men egentligen är det ju också det tekniska know-how, som även gäller. Svårt att förklara hur jag tänker känns det som just nu i alla fall.

Ska se över mina rutiner lite. Få ner dom på papper och gå över mina overall life routines. Tror jag kan generera bra stuff i framtiden. Rent tekniskt hur jag ska gå tillväga får jag fundera lite på. Let’s do this!

Kommentera

