GreenCurry poker och världen


Poker Bloggandet

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker av G på februari 5, 2012
Nu har det gått ett par år sedan jag startade bloggen. Och jag måste säga att det har varit ett äventyr. Ett äventyr som jag tyvärr inte lyckats få ner på den här bloggen. Men det är alltid kul att läsa tillbaka då jag var mest aktiv med mitt skrivande och mitt bloggande.

Att pokern och den här bloggen skulle ta mig dit jag är idag. Hade jag ingen aning om. Men det har gett mig perspektiv på saker.

Tror inte jag kommer komma tillbaka till den perioden då jag spelade poker dagarna i ända. Men jag kommer alltid att minnas det med bra feeling. Har varit riktig kul.

Man har fått lära känna många nya personer som man aldrig trott man skulle träffat och man fick komma in på nya banor som man inte trodde fanns.

Bloggen har varit ett sätt att skriva ner saker man gjort. Och man har bara kunnat go with the flow. Lite mer bilder kanske hade varit att önska.=)

Får se om man dycker upp med några nya inlägg om nån månad eller fem.. Heheh.

Take care out there!

Kommentera

